Γενικά

Δικογραφίες σε ιερείς σε Κιλκίς και Χαλκιδική που τέλεσαν τη λειτουργία της Ανάστασης τα μεσάνυχτα

Πληθαίνουν οι δικογραφίες σε βάρος ιερέων που δεν τήρησαν τα μέτρα κατά του κορωνοϊού και λειτούργησαν τις εκκλησίες το βράδυ της Ανάστασης.

Σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, εκτός από τους έξι ιερείς στη Θεσσαλονίκη που παραβίασαν το μέτρο της απαγόρευσης κυκλοφορίας που επέβαλε η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση και τέλεσαν τη λειτουργία τα μεσάνυχτα, δικογραφία σχηματίστηκε σε βάρος δύο ακόμα ιερέων σε Κιλκίς και Χαλκιδική για τον ίδιο λόγο.

Σημειώνεται πως οι δύο ιερείς δεν τήρησαν τις σχετικές διατάξεις, παραβιάζοντας το προβλεπόμενο ωράριο για την τέλεση της λειτουργίας, που προβλεπόταν για τις 21:00, ενώ η απαγόρευση κυκλοφορίας για το Μεγάλο Σάββατο ίσχυε από τις 22:00.

Οι δικογραφίες θα διαβιβαστούν στους αρμόδιους Εισαγγελείς.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]