Γενικά

Το νέο διοικητικό συμβούλιο του Κυνηγετικού Συλλόγου Παιονίας «Ο Μέγας Αλέξανδρος»

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο του Κυνηγετικού Συλλόγου Παιονίας «Ο Μέγας Αλέξανδρος», με την ακόλουθη σύνθεση:

Πρόεδρος, Αντώνιος Κούντιος

Αντιπρόεδρος, Σταύρος Σταυρίδης

Γενικός Γραμματέας, Ιωάννης Ραμπιάδης

Κοσμήτορας, Γεώργιος Εριφάκης

Μέλοι, Βασίλειος Πετρεντζής, Θεόκλητος Καρούλιας

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]