Ελλάδα

Οι εκθέτες επιλέγουν ΔΕΘ γιατί «αξίζει τα λεφτά της»

Οι κλαδικές εκθέσεις μπορεί να ενδείκνυνται για συμφωνίες μεταξύ εταιρειών, απευθύνονται όμως σε ένα ειδικό κοινό. Αντιθέτως η ΔΕΘ είναι ένα πιο μαζικό, πιο λαϊκό εκθεσιακό γεγονός, με 250.000 επισκέπτες, δηλαδή μία μοναδική ευκαιρία για τις εταιρείες να προβληθούν, να μοιράσουν τα φυλλάδιά τους, να κάνουν γευστικές δοκιμές, να καλέσουν τους πελάτες τους να γνωρίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

«Μία γιορτή της πόλης, ένα λαϊκό πανηγύρι, γιατί όχι; Ποιο άλλο γεγονός στη Θεσσαλονίκη συγκεντρώνει 300.000 κόσμου ώστε να προβάλλουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας;» λένε επαγγελματίες με τους οποίους μιλήσαμε, δίνοντας μία θετική σημασία στη λέξη πανηγύρι.

Μικροί και μεγάλοι στη ΔΕΘ

«Παρότι δεν έχουμε εμπορικό προϊόν, και παρότι είμαστε η φαρμακευτική με τη μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα, θέλουμε να είμαστε εκεί κάθε χρόνο» λέει η Σόνια Μουσαβερέ, διευθύντρια επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων της BAYERN. Η εταιρεία θεωρεί πολύ σημαντικό την έκθεση για την προβολή των δράσεών της στον τομέα της καινοτομίας, για τη γνωριμία και συνεργασία με startups αλλά και για τη δικτύωση με στελέχη της κυβέρνησης, που κάθε χρόνο δίνουν το παρών.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Περισσότερα
Δείτε ακόμα