Γενικά

Η Γουμένισσα απέκτησε το μοναδικό IEK στην Κεντρική Μακεδονία

Με κοινή απόφαση των υπουργών οικονομικών, διοικητικής μεταρρύθμισης και παιδείας ιδρύεται ινστιτούτο επαγγελματικής κατάρτισης (ΙΕΚ) στην Παιονία με έδρα την Γουμένισσα.
Με την υπ. αριθμ. 10651 Κ.Υ.Α που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ αρ. φύλλου 2430/12 Σεπτεμβρίου 2014, ιδρύονται συνολικώς δώδεκα ΙΕΚ πανελλαδικώς, εκ των οποίων το ΙΕΚ Παιονίας είναι το μοναδικό στην Κεντρική Μακεδονία.
Σε ενημερωτικό δελτίο του πολιτικού γραφείου του βουλευτή Κιλκίς της ΝΔ Γιώργου Γεωργαντά αναφέρονται τα εξής:
«…Με την απόφαση αυτή ικανοποιείται το αίτημα του Δήμου Παιονίας και της ευρύτερης περιοχής της Γουμένισσας καθώς προστίθεται ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα του οποίου ο προσανατολισμός σπουδών θα συνάδει με το γενικότερο αίτημα της παραγωγικής αναβάθμισης του τόπου.
Ο σκοπός αυτός επιτεύχθηκε μετά από συνεχή προσπάθεια και συνεργασία του βουλευτή με τον πρώην δήμαρχο Αθανάσιο Λαπόρδα και ήδη ξεκίνησε στενή συνεργασία με την καινούργια δημοτική αρχή του Χρήστου Γκουντενούδη προκειμένου να ολοκληρωθεί άμεσα το στάδιο της εξειδίκευσης των τμημάτων του ΙΕΚ από το υπουργείο παιδείας».

Περισσότερα

Στα «γρανάζια» της Κτηματολογικής γραφειοκρατίας μπλοκαρισμένοι δεκάδες ιδιοκτήτες ακινήτων στην περιοχή του Σκρά

Λόγω εκκρεμούς εν αναμονή απόφασης του Κτηματολογίου ότι δεν τα διεκδικεί το Ελληνικό Δημόσιο Στα γρανάζια της γραφειοκρατίας εκκρεμεί το […]

Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]