Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Γιορτάζουμε… το αυτονόητο!

Ο διοικητής του νοσοκομείου Κιλκίς Θόδωρος Ρεβανάκης δήλωσε τα εξής:

«Υπεγράφη σύμβαση με τεχνικό ασφαλείας για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ στο γενικό νοσοκομείο Κιλκίς και στο ΓΝ-ΚΥ Γουμένισσας.

Ο νόμος το προβλέπει από το 1985.

Γιορτάζουμε το αυτονόητο!

Αυτό το σύστημα υγείας παραλάβαμε».

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Δείτε ακόμα