Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Πού βρίσκεται… η αλήθεια;

Ο δήμος Κιλκίς επιδεικνύει μέριμνα γιά το θέμα των αδέσποτων ζώων και συνεργάζεται με τους φιλοζωικούς φορείς, διαβεβαίωσε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Γιώργος Μπαλάσκας κατά την πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.

Έλα, όμως, που στην, επίσης πρόσφατη, ανακοίνωσή του ο φιλοζωικός σύλλογος Κιλκίς κάνει λόγο περί προβλημάτων και εμποδίων, που παραπέμπουν σε κάθε άλλο παρά αρμονική συνεργασία από πλευράς δήμου, και μάλιστα εδώ και μία… τριετία!

Εν προκειμένω το ερώτημα δεν είναι πού βρίσκεται το θέμα γιά τα αδέσποτα, αλλά πού βρίσκεται… η αλήθεια γιά το θέμα με τα αδέσποτα!

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα