Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Οι δύο λόγοι

Δεν πρόλαβε να «στεγνώσει» το μελάνι της τοποθέτησης της Άννας-Μαρίας Γιάντση ως β’ αντιπροέδρου του ΟΠΕΚΕΠΕ, και η συμπαθεστάτη πολιτικός των ΑΝΕΛ πρόλαβε να παραστεί σε επίσημη εκδήλωση στους Ευζώνους.

Βλέπετε, η νέα αντιπρόεδρος του ΟΠΕΚΕΠΕ, εκτός από πολιτευτής του νομού μας, είχε και δύο ακόμη λόγους για να δώσει το «παρούσα» στους Ευζώνους.

Ο πρώτος έχει σχέση με του γεγονός, ότι ο εκ των πολιτικών της προϊσταμένων Παναγιώτης Σγουρίδης ήταν ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης στον εορτασμό της επετείου, αλλά και διότι προέρχεται από την ίδια κομματική παράταξη, αυτήν των ΑΝΕΛ.

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Δείτε ακόμα