Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Ο… καιρός θα δείξει!

Ανάμεσα σε αυτούς, που υποδέχθηκαν το Σκρέκα κατά την διάρκεια της επίσκεψής του στον δήμο Παιονίας, και ο Γιάννης Συμεωνίδης, ο οποίος, πέρα από αντιδήμαρχος καθαριότηττος, δεν παύει να είναι και αγρότης.

Εξ ου και το ενδιαφέρον του να θέσει στον Θεσσαλό υφυπουργό αγροτικής ανάπτυξης και τρία θέματα, τα οποία δεν σχετίζονταν με τον λόγο της επίσκεψής του, που είχε να κάνει με την διαχείριση των υδατικών πόρων στην περιφερειακή ενότητα Κιλκίς.

Το πρώτο θέμα αφορούσε στο γεγονός, ότι δεν έχουν καταβληθεί στους Κιλκισιώτες παραγωγούς οι αποζημιώσεις ΠΣΕΑ του 2017 λόγω ξηρασίας, το δεύτερο στους κινδύνους να απωλεσθούν δικαιώματα από την απόδοση βοσκοτόπων για εγκατάσταση φωτοβολταϊκών σε εκτάσεις του Δημοσίου και το τρίτο στην αργοπορία σύστασης του μητρώου αμπελουργών και τα προβλήματα, που αυτό δημιουργεί στις άδειες γιά διήμερες αποστάξεις.

Γιά το πρώτο πληροφορήθηκε, ότι θα επιλυθεί συντόνως, ενώ για τα υπόλοιπα δύο … ο καιρός θα δείξει!

Περισσότερα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Δείτε ακόμα