Πολιτική

Ο Φ.Γεωργιάδης πρόεδρος της ΔΗΜΤΟ Κιλκίς της ΝΔ

Την πρώτη συνεδρίαση του πραγματοποίησε το νέο συμβούλιο της δημοτικής τοπικής οργάνωσης Κιλκίς της ΝΔ, το οποίο εκλέχθηκε στις πρόσφατες εσωκομματικές διαδικασίες, το απόγευμα της Πέμπτης 14.4.16 στα γραφεία της ΝΟΔΕ Κιλκίς. Πριν την έναρξη της πρώτης συνεδρίασης σύντομους χαιρετισμούς εν όψει των εκλογών της Κυριακής 17.4.16 γιά την προεδρεία της ΝΟΔΕ απηύθυναν οι δύο υποψήφιοι πρόεδροι Κ. Βιολιτζής και Π. Λαπατίνας.

Ακολούθως στην ημερήσια διάταξη έγινε κατανομή αξιωμάτων ως εξης: Πρόεδρος ο Φ. Γεωργιάδης, αναπληρωτής πρόεδρος ο Λ. Παπαδοπούλου, αντιπρόεδρος ο Ι. Μιχαηλίδης, γενικός γραμματέας ο Λ. Κοζάρης, μέλος ο Ν. Τοπαλίδης.

Πριν την διαδικασία της κατανομής ο πρόεδρος της ΔΗΜΤΟ ανακοίνωσε την απόφαση του για την συγκρότηση ενός άτυπου οργάνου, κατά το πρότυπο των θεματικών τομεαρχών σε νομαρχιακό επίπεδο, για την καλύτερη δυνατή λειτουργία της νέας δημοτικής οργάνωσης. Τους τομείς αυτούς αναλαμβάνουν: Υγείας και κοινωνικής πολιτικής η Λ. Παπαδοπούλου, αγροτικής ανάπτυξης και τροφίμων οι Δ. Φωτιάδης και Π. Φαρμακούλης, υποδομών και περιβάλλοντος ο Ν. Τοπαλίδης, εσωτερικών και Δικαιοσύνης ο Χ. Παμπορίδης, εμπορίου ο Αν. Καζαντζίδης, μισθωτών ο Γ. Καλαντζής, οικονομίας ο Μ. Φλώρου, οολιτισμού και αθλητισμού ο Γ. Κωνσταντινίδης, παιδείας και θρησκευμάτων ο Τρ. Καμψιάδης.

Εν συνεχεία το νέο συμβούλιο συζήτησε και αντάλλαξε απόψεις για το Προσφυγικό – Μεταναστευτικό και αποφασίσθηκε η συνεργασία για το ζήτημα αυτό με την ΝΟΔΕ αμέσως μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία ανάδειξης του νέου προέδρου της νομαρχιακής επιτροπής (εγκρίθηκε πρόταση για συγκρότηση μιας επιτροπής μεταξύ των δύο οργάνων για το ζήτημα αυτό) και η σύνταξη σχετικού με το προσφυγικό/μεταναστευτικό δελτίου Τύπου από την ΔΗΜΤΟ Κιλκίς.

Περισσότερα

Ιωάννης Παντικίδης: Το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Παιονίας λειτουργεί με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό στους δημοκρατικούς θεσμούς

Απαντώντας σε δημοσιεύματα και σχόλια που εμφανίστηκαν σε κοινωνικά δίκτυα, σχετικά με την λειτουργία του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Παιονίας, […]

Δείτε ακόμα

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]