Πολιτική

Γιώργος Γεωργαντάς: «Στηρίζουμε τις δομές διά βίου μαθήσεως»

Την Δράμα επισκέφθηκε το Σάββατο 29.11.14, ο υφυπουργός παιδείας και θρησκευμάτων και βουλευτής Κιλκίς Γεώργιος Γεωργαντάς, με την ευκαιρία του πέμπτου πανελλήνιου συνέδριου, το οποίο διοργάνωσε η εταιρεία επιστημών αγωγής Δράμας στο δημοτικό ωδείο Δράμας, με θέμα «Η δημιουργικότητα στην εκπαίδευση». Ο κ. Γεωργαντάς παρακολούθησε τις εργασίες του συνεδρίου και απηύθυνε χαιρετισμό προς τους παρευρεθέντες.
Ακολούθως, ο κ.Γεωργαντάς είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί από τις διοικήσεις της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού για την πορεία του εκπαιδευτικού έργου κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά, ενώ κατά τη διάρκεια της παραμονής του στην πόλη πραγματοποίησε συνάντηση εργασίας με το δήμαρχο Δράμας, κ. Χριστόδουλο Μαμσάκο, και τον αντιπεριφερειάρχη Αργύρη Πατακάκη, παρουσία και του βουλευτή Δράμας της ΝΔ Δημήτρη Κυριαζίδη.
ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ ΔΡΑΜΑ
Στην συνέχεια, ο υφυπουργός πιδείας επισκέφτηκε την νέα σχολή επαγγελματικής κατάρτισης (ΣΕΚ) Δράμας, ενώ ενημερώθηκε σχετικώς με την πορεία των εγγραφών, υπογραμμίζοντας ότι όλοι οι φορείς της εκπαίδευσης θα πρέπει να συνδράμουν στην προσπάθεια για μεγάλο αριθμό εγγραφών, καθώς θα αποτελεί πολύ θετική εξέλιξη ο στόχος της πιλοτικής λειτουργίας των 21 σχολών (ΣΕΚ) ανά την Ελλάδα να επιτευχθεί σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο βαθμό.
Συνοδευόμενος από τον διευθυντή των ΙΕΚ Δράμας, Παναγιώτη Κοσμίδη, ο κ. Γεωργαντάς μετέβη στα ΙΕΚ Δράμας, όπου διαπίστωσε την άρτια λειτουργία της συγκεκριμένης μονάδας, στην οποία έχουν δημιουργηθεί έξη τμήματα, ικανοποιώντας πλήρως τις απαιτήσεις της τοπικής κοινωνίας.
Στις δημόσιες δηλώσεις του ο κ. Γεωργαντάς αναφέρθηκε στη βούληση από πλευράς της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου παιδείας για την περαιτέρω υποστήριξη των δομών της διά βίου μάθησης, οι οποίες ήδη έχουν γίνει μέρος των τοπικών κοινωνιών. Ειδικότερα ανέφερε ότι «Την σχολή γονέων, το κοινωνικό σχολείο, τα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας, τα έχει αποδεχθεί ο κόσμος, τα έχει αποδεχθεί η κοινωνία και πιστεύω ότι η χρησιμότητά τους γίνεται ορατή όχι μόνο στο στενό πλαίσιο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας».

Περισσότερα
Δείτε ακόμα