Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Πολύ νωρίτερα

Για το ζήτημα της ακαταλληλότητας των εγκαταστάσεων του 2ου ΕΠΑΛ Κιλκίς και το τι μέλλει γενέσθαι με τους σπουδαστές τον ρωτά ο βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης Γεώργιος Γεωργαντάς τον αρμόδιο υπουργό.

Μια καθ΄όλα εύλογη ερώτηση.

Μόνον που το θέμα της σχολικής στέγης αφορά επί της ουσίας στην περιφερειακή διοίκηση και, επίσης, δεν έχει προκύψει από τον Νοέμβριο του 2016 μετά τους τότε σεισμούς, όπως αναγράφεται στο κείμενο της ερώτησης αλλά πολύ ενωρίτερα όπως κατ΄επανάληψη έχει γραφτεί στον «Μαχητή» και έχει ακουστεί σε συσκέψεις παρουσία και του ίδιου του κ. Γεωργαντά.

Σε κάθε περίπτωση θα έχει σίγουρα ενδιαφέρον να ακούσουμε την απάντηση του υπουργού, και όπως έχει αναφερθεί επανειλημμένως οι λύσεις είναι δύο και συγκεκριμένες.

Και για να είμαστε πιο ακριβείς,… μία καθώς πρακτικώς η περίπτωση κατασκευής νέου ΕΠΑΛ είναι ανέφικτη στο αμέσως προσεχές διάστημα:

Δηλαδή αυτή της παραχώρησης στο ΕΠΑΛ από τον ΟΑΕΔ των εγκαταστάσεων του παραρτήματος του ΤΕΙ Κιλκίς, όταν αυτό μετεγκατασταθεί στις νέες του υποδομές.

Περισσότερα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Δείτε ακόμα