Πολιτισμός

Η γενική συνέλευση του καλλιτεχνικού φορέα «Η πόλις»

Από τον καλλιτεχνικό φορέα του Κιλκίς «Η πόλις» ανακοινώθηκε, ότι η τακτική γενική συνέλευση των μελών του θα διεξαχθεί την Κυριακή 7-2-21 με τηλεδιάσκεψη, με ώρα έναρξης 11.30 το πρωί.
Η ημερήσια διάταξη περιλαμβάνει τον οικονομικό απολογισμό και τον απολογισμό πεπραγμένων του 2020 και τον προϋπολογισμό του 2021.
Σε περίπτωση μη απαρτίας η διαδικασία θα επαναληφθεί την Κυριακή 14-2-21, με τον ίδιο τρόπο και με την ίδια ώρα έναρξης

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]