Αθλητισμός

Δεν ξεκίνησε καλά με τον Φαίακα, αλλά… «τό΄χει» για πρόκριση ο ΓΑΣΚ

Ο δεύτερος της σειράς των ημιτελικών αγώνων διαβάθμισης μεταξύ του ΓΑΣ Κιλκίς και του Φαίακος Κερκύρας διεξάγεται την Τετάρτη 25-4-18, στο νέο κλειστό γυμναστήριο Κιλκίς, στις 6 το απόγευμα.

Όπως αναφέρθηκε, ο ΓΑΣΚ έχει τις δυνατότητες να ισοφαρίσει τις νίκες, ώστε η σειρά να κριθεί το προσεχές Σάββατο 28.4.18 στο κλειστό γυμναστήριο της Κερκύρας.

Οι δυνατότητες αυτές θα ενισχθούν, αν η ομάδα του Κιλκίς έχει στην διάθεσή της έναν… όγδοο παίκτη!

Και αυτός δεν είναι άλλος από τον φίλαθλο κόσμο του Κιλκίς, και ειδικότερα τους φίλους του κιλκισιώτικου ποδοσφαίρου.

Έτσι, όπως διαμορφώθηκε η κατάσταση, οι πιθανότητες (επ)ανόδου στην α1 εθνική κατηγορία υπάρχουν, και η πολλαπλασιαστική δύναμη της ηθικής συμπαράστασης λειτουργεί πολλαπλασιαστικώς και γι΄αυτές.
Ας συνεισφέρουμε, λοιπόν, όλοι στην προώθηση και τελική επίτευξη του αντικειμενικού σκοπού.

ΟΛΟΙ αύριο Τετάρτη 25.4.18, ώρα 4.30 το απόγευμα, στο νέο κλειστό γυμναστήριο.

Διότι και ο ΓΑΣΚ μας χρειάζεται όλους και όλοι χρειαζόμαστε του ΓΑΣΚ στην «αφρόκρεμα» του ελληνικού χειροσφαίρου.

Περισσότερα

Ο Δημήτρης Παυλίδης νικητής στη δισκοβολία στο μίτινγκ της Ιερουσαλήμ με βολή στα 63,14 μέτρα

Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε o κορυφαίος Έλληνας δισκοβόλος Δημήτρης Παυλίδης στο διεθνές μίτινγκ «Grand Slam Jerusalem 2026» κατηγορίας Β, στην Ιερουσαλήμ, κατακτώντας […]

Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]