ΦΤΙΑΞΤΕ ΚΟΜΒΟ, ΣΩΣΤΕ… ΚΟΣΜΟ Στην δυτική είσοδο – έξοδο του Κιλκίς όπου σημειώνονται σοβαρά τροχαία ατυχήματα
Τον σοβαρότατο τραυματισμό 27χρονου αναβάτη από το Κιλκίς στοίχισε η σύγκρουση του δικύκλου μοτοποδηλάτου, το οποίο αυτός οδηγούσε, με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ την προπερασμένη Δευτέρα.
Το ατύχημα σημειώθηκε στο ύψος της δυτικής εισόδου – εξόδου του Κιλκίς, πριν το στρατόπεδο Καμπάνη, ανακαλώντας στην μνήμη και φέρνοντας ξανά στο “προσκήνιο” το σοβαρό θέμα των κινδύνων πρόκλησης ατυχημάτων ή δυστυχημάτων, που «εγκυμονεί” η σημερινή μορφολογία του χώρου, καθιστώντας “ως εδώ και μη παρέκει” πλέον την αναγκαιότητα κατασκευής κόμβου σ’αυτόν.
Μία αναγκαιότητα, την οποία οι αρμόδιοι συνεχίζουν να μην “βλέπουν”, ενώ αυτή… “βγάζει μάτια”, καθώς η όποια σήμανση δεν είναι επαρκής γιά κίνηση με απόλυτη ασφάλεια, διότι η προαναφερθείσα μορφολογία του σημείου είναι τέτοια, που δεν μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικώς σε μεγάλες ταχύτητες, αντικανονική οδήγηση και τάσεις… παραβατικότητας ως προς την προτεραιότητα.
Επί πλέον, στην στροφή της εισόδου στο Κιλκίς, λίγο μετά το τέρμα της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου, εξακολουθεί να υφίσταται το πρόβλημα της υποδομής γιά την απορροή ομβρίων υδάτων, παρά τις κάποιες “διορθωτικές” παρεμβάσεις κατά το παρελθόν, με επακόλουθο να δημιουργείται… “γκιόλα”ακόμη και ύστερα από ολιγόλεπτη… απλή βροχή!
Το εξωφρενικό στην περίπτωση είναι, ότι το θέμα συνεχίζει χρόνια τώρα να υφίσταται, παρ’ όλο που η επιφάνεια της συγκεκριμένης έκτασης επιτρέπει την κατασκευή κόμβου υψηλών προδιαγραφών με χαμηλό, σε σχέση με άλλες πολύ πιό “δύσκολες” περιοχές, κόστος.
Αυτό το αντιλαμβάνεται, με μιάν απλή ματιά, και ο πλέον αδαής, που κινείται απο το τέρμα της Ελευθερίου Βενιζέλου, με προορισμό δυτικώς του Κιλκίς ή προς Θεσσαλονίκη.
Πρώτα το σημείο, που δημιουργήθηκε μετά την μετακίνηση της περίφραξης του στρατοπέδου Καμπάνη (σήμερα κάτι σαν… ο Θεός να το πει “παρκάκι”!), συν την προέκταση παράλληλα με την από παλαιότερα υφιστάμενη.
Αρκεί όλο αυτό μαζί να μετατραπεί σε… κανονικό δρόμο, γιά να μπαίνει ο κάθε οδηγός κατ’ ευθείαν στον επαρχιακό δρόμο προς Μεταλλικό, χωρίς να χρειάζεται να περνά από το σημείο, όπου σήμερα στρίβει κανείς και γιά Μεταλλικό και γιά Θεσσαλονίκη.
Ύστερα, η αξιοποίηση όλου του ακάλυπτου και ίσιου χώρου και ο οποίος προσφέρει μελετητική δυνατότητα δημιουργίας ακόμη και ανισόπεδου κόμβου πολλών κατευθύνσεων.
Τέλος, το τμήμα μεταξύ αυτού του χώρου και των σφαγείων, μέχρι και την απένατί του ευρισκόμενη διασταύρωση του δρόμου προς Μεταλλικό με την οδό πρόσβασης προς τις εγκαταστάσεις του πανεπιστημιακού τμήματος (πρώην ΤΕΙ), το οποίο μπορεί να συμπεριληφθεί στην συνολική διαμόρφωση κατά τρόπο, που να εξασφαλίζει ασφαλή διέλευση – πρόσβαση και στα δύο.
Και μπορεί η οικονομική συγκυρία να μην είναι και από τις ευνοϊκότερες εδώ και μεγάλο διάστημα, πλην όμως, ακόμη και στις δυσκολότερες περιόδους, πάντα και παντού δινόταν και δίνεται προτεραιότητα σε έργα, που έχουν να κάνουν με την οδική ασφάλεια, οχημάτων και πεζών, ιδίως δίπλα στα αστικά κέντρα.
Να υπενθυμίσουμε ότι από το συγκεκριμένο σημείο διέρχονται σε καθημερινή βάση το σύνολο των εργαζομένων της ΒΙ.ΠΕ. Κιλκίς.
Τι “εμποδίζει” τους δικούς μας τοπικούς άρχοντες να δράσουν προς αυτήν την κατεύθυνση;
Τι είδους “κίνδυνοι” γιά την οικονομία “ελλοχεύουν” από την κατασκευή αυτού του επιτακτικώς αναγκαίου κόμβου στην δυτική είσοδο – έξοδο του Κιλκίς;
Πρέπει να θρηνήσουμε… εκατόμβη θυμάτων στο σημείο, γιά να ευαισθητοποιηθούν οι αρμόδιοι; Δεν φτάνουν τα ήδη αρκετά ατυχήματα και το αίμα, που χύθηκε σ’ αυτό;
Όλοι καλούνται, όχι απλώς να ξεκαθαρίσουν την θέση τους ή απλώς να προβούν σε δηλώσεις, αλλά να δώσουν σαφείς απαντήσεις και, το κυριότερο, να αναλάβουν δράση.
Διότι, η κατασκευή κόμβου στην δυτική είσοδο – έξοδο του Κιλκις δεν είναι πλέον ζητούμενο, αλλά απαιτούμενο.