Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Έξω πάντα καλά

Πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της μαιευτικής, γυναικολογικής και χειρουργικής κλινικής «Γένεσις» θεσσαλονίκης εξελέγη για τέταρτη συνεχή θητεία ο Κιλκισιώτης χειρουργός μαιευτήρας-γυναικολόγος δρ. Γιώργος Φραγγίδης.

Αν μη τι άλλο; Έξω πάμε… πάντα καλά, ή τουλάχιστον, πολύ καλύτερα από ό,τι… μέσα.

Περισσότερα

Νέοι και… ωραίοι

Ορισμένα αγροτικά θέματα και τα νερά του Αξιού που συνδέονται άμεσα βεβαίως και με τις αγροτικές καλλιέργειες συζητήθηκαν στην πρόσφατη […]

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Δείτε ακόμα

Η ηρωική απάντηση της Ψιλής Άμμου: Όταν ο Λοχίας Δημήτρης Καραβασίλης έδωσε μάθημα εθνικής αξιοπρέπειας στα στενά της Μυκάλης

Υπάρχουν σελίδες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας που, αν και δεν περιλαμβάνονται στα σχολικά βιβλία, παραμένουν χαραγμένες με χρυσά γράμματα στη […]