Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Ολομέλεια» ….της Αττικής

Από ό,τι φαίνεται τα θέματα, που αφορούν στην φορολόγηση των αγροτών, θα ψηφισθούν από θερινό τμήμα της Βουλής, καθώς είναι προγραμματισμένα να συζητηθούν τον Αύγουστο.

Κάτι που σημαίνει, ότι γιά να υπερψηφισθούν, θα πρέπει να επιλεγεί θερινό τμήμα, στο οποίο θα έχουν πάει …γιά μπάνια οι βουλευτές αγροτικών περιφερειών της χώρας!

Πάμε γιά «ολομέλεια» της Αττικής λοιπόν!

Περισσότερα

Νέοι και… ωραίοι

Ορισμένα αγροτικά θέματα και τα νερά του Αξιού που συνδέονται άμεσα βεβαίως και με τις αγροτικές καλλιέργειες συζητήθηκαν στην πρόσφατη […]

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Δείτε ακόμα