Αθλητισμός

Φιλικό την Κυριακή για τη γυναικεία ομάδα του Κιλκισιακού

Το δεύτερο φιλικό της θα δώσει η γυναικεία ομάδα του Κιλκισιακού την Κυριακή στις 12 το μεσημέρι στο γήπεδο της Αργυρούπολης με τις Βασίλισσες της Ξάνθης.

Η γυναικεία ομάδα της Ξάνθης συμμετέχει στο πρωτάθλημα της Β΄εθνικής και ο ΑΟΚ έχει ετοιμάσει μια γιορτή καθώς στη συνεχεία τα κορίτσια της ομάδας θα παρακολουθήσουν τη πρεμιέρα της αντρικής ομάδας του Κιλκισιακού στο δημοτικό στάδιο του Κιλκίς.

ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΟΜΑΔΑ ΚΙΛΚΙΣΙΑΚΟΥ

Στο γήπεδο της Τούμπας βρέθηκε το απόγευμα της Τετάρτης η γυναικεία ομάδα του Κιλκισιακού για να παρακολουθήσει την αναμέτρηση του ΠΑΟΚ με τη Σπάρτα Πράγας για τη φάση των “32” του Τσάμπιονς Λιγκ.

Τα κορίτσια είχαν για πρώτη φορά την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αγώνα της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης, ανάμεσα σε δύο πολύ δυνατές ομάδες.

Περισσότερα

Ο Δημήτρης Παυλίδης νικητής στη δισκοβολία στο μίτινγκ της Ιερουσαλήμ με βολή στα 63,14 μέτρα

Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε o κορυφαίος Έλληνας δισκοβόλος Δημήτρης Παυλίδης στο διεθνές μίτινγκ «Grand Slam Jerusalem 2026» κατηγορίας Β, στην Ιερουσαλήμ, κατακτώντας […]

Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]