Πολιτική

Κοινή Δήλωση Γ.Φαχουρίδη και Τ.Βασιλακάκη για την έναρξη της σχολικής χρονιάς σε Κιλκίς και Παιονία

Ευχόμαστε καλή, δημιουργική και αγωνιστική χρονιά σε όλο τον κόσμο της εκπαίδευσης.

Ειδικά σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες, που γεννούν ακόμα μεγαλύτερη ανασφάλεια, λόγω των μεγάλων ευθυνών της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας.

Στους μαθητές που έχουν όνειρα για το παρόν και το μέλλον. Που θέλουν να μορφωθούν, να αθληθούν, να δημιουργήσουν.

Στους γονείς που έχουν προσδοκίες, αλλά και ανησυχία, ειδικά για το πώς ανοίγουν τα σχολεία.

Στους εκπαιδευτικούς, που ειδικά φέτος φορτώνονται και άλλες ευθύνες, γιατί η κρατική ευθύνη είναι αυτή που ουσιαστικά λείπει.

Η μάχη της λαϊκής οικογένειας για να δημιουργήσει ένα καλύτερο αύριο για τα παιδιά της, μπορεί να γίνει νικηφόρα.

Οι αγωνίες και τα όνειρα των μαθητών μπορούν να βρουν διέξοδο.

Η προσδοκία των εκπαιδευτικών να μορφώσουν ουσιαστικά τους μαθητές, μπορεί να γίνει πραγματικότητα.

Ως εκλεγμένοι δημοτικοί σύμβουλοι της “Λαικής Συσπεiρωσης”, του συνδυασμού που στήριξε το ΚΚΕ στις τοπικές και περιφερειακές εκλογές, δεσμευόμαστε ότι θα βρεθούμε δίπλα στους αγώνες, στις δίκαιες διεκδικήσεις του λαού μας που απαιτούν το αυτονόητο της εποχής μας.

Τα σχολεία να είναι ασφαλή. Τα σχολεία να δίνουν ουσιαστική μόρφωση και καλλιέργεια στα παιδιά μας.

Περισσότερα

Σωματείο Εργατοϋπαλλήλων για επίσκεψη Γεωργιάδη: «Η πραγματική εικόνα πίσω από τις φιέστες των εγκαινίων…»

Το νοσοκομείο Κιλκίς, «σηκώνει στις πλάτες του» τις αυξημένες ανάγκες για προστασίας της υγείας ολόκληρου νομού, χιλιάδων κατοίκων, παραμένει τραγικά […]

Δείτε ακόμα

Ο Δημήτρης Μπάσης ξεκαθαρίζει: «Ποτέ δεν είπα ότι θέλω να αποσυρθώ, να πάω να ζήσω μόνιμα στο Κιλκίς και να εγκαταλείψω τη μουσική και το τραγούδι. Νιώθω ότι έχω πολλά να δώσω ακόμα».

Συνεχίζοντας τη συζήτηση, ο Δημήτρης Μπάσης εξήγησε: «Ίσως να παρερμηνεύτηκε μια προηγούμενη δήλωσή μου. Είχα αναφέρει ότι το ιδανικό για […]