Γενικά

Εξηγήσεις της Εurobank για το κλείσιμο του υποκαταστήματος της στο Πολύκαστρο

Τα νέα οικονομικά και κοινωνικά δεδομένα καθώς και τις νέες τεχνολογίες επικαλείται η Eurobank, αιτιολογώντας την αναστολή λειτουργίας του υποκαταστήματος της στο Πολύκαστρο, μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσε η απόφαση της διοίκησης της.

Στο σχετικό έγγραφο της προς τον δήμαρχο Παιονίας Κώστα Σιωνίδη, το οποίο υπογράφει ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής και επικεφαλής της διεύθυνσης δικτύου καταστημάτων Ι.Σεραφειμίδης, που ούτε λίγο ούτε πολύ στέλνει τους πελάτες της τράπεζας για εξυπηρέτηση στο e-Βanking, στα ΑΤΜ και στα ΕΛΤΑ Πολυκάστρου αναφέρονται τα εξής:

“Αξιότιµε κ. Κ. Σιωνίδη, δήμαρχε Παιονίας,
Με την παρούσα επιστολή επιθυμούμε να σας γνωρίσουμε ότι από τις αρχές Φεβρουαρίου του τρέχοντος έτους η Τράπεζα θα μεταφέρει τις εργασίες του υποκαταστήµατος Πολυκάστρου στο κατάστηµα Κιλκίς (διεύθυνση: 21ης Ιουνίου και Διογένους).

Η απόφαση αυτή δεν ήταν εύκολη για την Διοίκηση της Τράπεζας. Υπαγορεύθηκε από την ανάγκη διατηρήσεως ενός λειτουργικά αποτελεσματικού δικτύου καταστημάτων ανά την χώρα, κάτι που υπό τις τρέχουσες οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες µμπορεί να επιτευχθεί µόνο µέσω της προσαρμογής του δικτύου των καταστημάτων στις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στον τραπεζικό Κλάδο. Ανάλογες ενέργειες θα γίνουν και σε άλλα διαμερίσματα της χώρας.

Όπως γνωρίζετε, σε αντίστοιχες κινήσεις έχουν προχωρήσει και τα άλλα τραπεζικά ιδρύματα σε διάφορες περιοχές.

Μέλημά µας είναι πάντοτε η διαρκής εξυπηρέτηση των πελατών µας και των τοπικών κοινωνιών, µε τρόπο που να ανταποκρίνεται στα νέα δεδοµένα της αγοράς. Η εισαγωγή νέων τεχνολογικών δυνατοτήτων αναβαθµίζει τις δυνατότητες παροχής υπηρεσιών στους πελάτες µας χωρίς να είναι αναγκαία η φυσική παρουσία, για ένα πλήθος συναλλαγών που έως πρόσφατα απαιτούσαν την αυτοπρόσωπη παρουσία του πελάτη στο κατάστηµα εξυπηρέτησης.

Με τον τρόπο αυτό φρονούμε ότι επιδεικνύουµε αίσθηµα ευθύνης και ανταποκρινόµαστε στις απαιτήσεις και στις προσδοκίες των καταθετών και εν γένει των πελατών µας.

Η Ευrοbank έχει προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις για την ενίσχυση των εναλλακτικών δικτύων εξυπηρέτησης και ενημέρωσης των πελατών µας, προσφέροντας την ευχέρεια διεξαγωγής σχεδόν του συνόλου των συνήθων καθημερινών συναλλαγών µέσα από αυτά.

Συγκεκριµένα:

Η τηλεφωνική υπηρεσία Europhone Banking στο 210 9555000. η οποία είναι διαθέσιµη 24 ώρες το 24ωρο, 365 ηµέρες τον χρόνο. Με ένα τηλεφώνημα µπορεί κάποιος να ενημερωθεί για τα προϊόντα του και να κάνει τις συναλλαγές του.

Tο e-banking ή και το mobil app της Eurobank, που δίνει τη δυνατότητα για πάνω από 1.200 συναλλαγές γρήγορα Και µε ασφάλεια 24 ώρες το 24vρο από τον υπολογιστή, το κινητό ή το tablet των πελατών.

Τέσσερα ΑΤΜ που βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή, όπου μπορούν να πραγματοποιηθούν αναλήψεις, μεταφορές καθώς και πληρωμές.

Ειδικά για τις επιχειρήσεις, το V-banking, µια πρωτοποριακή υπηρεσία της Eurobank. µε την οποία παρέχεται προσωπική επικοινωνία µε τον επαγγελματικό σύμβουλο ώστε να εξοικονοµείται χρόνος και να γίνονται τραπεζικές εργασίες για τις επιχειρήσεις εύκολα και µε ασφάλεια, σαν να ήταν στην Τράπεζα.

Για τις δυνατότητες αυτές θα υπάρξει µε διάφορους τρόπους η δέουσα ενηµέρω ση των πελατών µας.

Επί πλέον, οι δημότες του Πολυκάστρου που είναι πελάτες της Τράπεζάς µας μπορούν να εξυπηρετηθούν για ένα σηµαντικό πλήθος εργασιών µέσω του υποκαταστήµατος των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ) στην πόλη σας.

Η Eurobank διατηρεί στενή συνεργασία µε το δίκτυο των ΕΛΤΑ. τα οποία έχουν γραφεία εξυπηρέτησης κοινού στο Πολύκαστρο, στην Γουµένισσα, και στην Εύρωπο. Σε όλα τα υποκαταστήματα των ΕΛΤΑ οι πελάτες της Eurobank έχουν την δυνατότητα να πραγματοποιήσουν όλες τις βασικές τραπεζικές εργασίες όπως αναλήψεις, καταθέσεις, πληρωμές λογαριασµών- καρτών, άνοιγµα λογαριασμού και αίτηση χρεωστικής κάρτας, άνοιγμα προθεσµιακής κατάθεσης. Ἡ εναλλακτική αυτή δυνατότητα διευκολύνει ιδίως τους µη εξοικειωµένους µε τις ηλεκτρονικές συναλλαγές πελάτες.

Παράλληλα, παραμένει σε λειτουργία το υφιστάμενο δίκτυο αυτοµάτων συναλλαγών (ΑΤΜ) στην πόλη σας.

Για τις εργασίες που απαιτούν φυσική παρουσία, ας σημειωθεί ότι οι εργασίες του καταστήματος Πολυκάστρου μεταφέρονται στο κατάστηµα του Κιλκίς, που βρίσκεται σε απόσταση 32 χιλιομέτρων.

Η Τράπεζα µας θα συνεχίσει επομένως να έχει παρουσία στην πόλη του Πολυκάστρου και στην ευρύτερη περιοχή για την εξυπηρέτηση όλων των αναγκών των πελατών της µέσα από ένα πλήθος εναλλακτικών δυνατοτήτων”.

Περισσότερα

Άνοιξε η ψηφιακή πλατφόρμα για τον καθαρισμό των οικοπέδων – Δηλώσεις έως τις 30 Ιουνίου

Τέθηκε σε λειτουργία η ψηφιακή πλατφόρμα του Εθνικού Μητρώου Τήρησης Μέτρων Προληπτικής Πυροπροστασίας Ιδιοκτησιών στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://akatharista.apps.gov.gr/, η οποία […]

Δείτε ακόμα

ΛΑΝΑΡΑΔΕΣ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ

(Στον υπέροχο φίλο μου Γιάννη Σαββόπουλο) Λαναράς ή λαναριτζής ήταν ο τεχνίτης που επεξεργαζόταν το προερχόμενο από το κούρεμα των […]