Πολιτική

Ευχαριστίες του αντιπροέδρου της Βουλής Γιώργου Γεωργαντά γιά της πυρκαγιές στο νομό Κιλκίς

Χθες τα μεσάνυχτα σε συνεδρίαση της Βουλής ο αντιπρόεδρος και βουλευτής Κιλκίς Γιώργος Γεωργαντάς ευχαρίστησε τους πυροσβέστες, το προσωπικό των άλλων υπηρεσιών και τους εθελοντές που συνέβαλαν στην αντιμετώπιση των τριών πυρκαγιών στο νομό Κιλκίς.

Και ανέφερε χαρακτηριστικά είμαστε πραγματικά ευγνώμονες!

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]