Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Έτσι «φούσκωσαν»

Είναι γνωστό, οτι η κατανάλωση ύδρευσης στην δημοτική ενότητα του Κιλκίς καταγράφεται απο τη ΔΕΥΑΚ ανά τετράμηνο. Τα πρώτα 40 κυβικά νερού που καταναλώνονται στο τετράμηνο, χρεώνονται στους καταναλωτές προς τριάντα λεπτά το κυβικό. Τα επόμενα 40 προς τριάντα πέντε λεπτά και τα αμέσως επόμενα με μεγαλύτερη τιμή.

Στους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΚ, που εκδόθηκαν τον περασμένο Απρίλιο, αναγράφεται ως «περίοδος κατανάλωσης» το χρονικό διάστημα απο 26.9.15 έως 7.3.16 ήτοι πέντε μηνών και δέκα ημερών, δηλαδή ένας μήνας και δέκα ημέρες πλέον του προβλεπομένου τετραμήνου. Εξ αιτίας της παραπάνω επιμηκύνσεως της «περιόδου κατανάλωσης» «φούσκωσαν» οι λογαριασμοί των περισσότερων καταναλωτών, αφού αυξήθηκαν τα κυβικά νερού που καταναλώθηκαν στο πεντάμηνο, με αποτέλεσμα ο αριθμός των κυβικών που ξεπέρασε το όριο των 40 ανά τετράμηνο, να κοστολογηθούν με τιμή χρέωσης ανώτερη από εκείνη των 40 κυβικών.

Σε περίοδο που μεγάλα τμήματα του λαού πένονται, η ΔΕΥΑΚ, με την επιμήκυνση της «περιόδου κατανάλωσης» πέραν του προβλεπόμενου τετραμήνου, έκανε «αφαίμαξη» στα σχεδόν άδεια βαλάντια των δημοτών, είτε απο λάθος είτε για να γεμίσει το δικό της (πιθανόν) άδειο ταμείο. Ανεξάρτητα απο τον λόγο που προκάλεσε την «αφαίμαξη», η ΔΕΥΑΚ οφείλει να «μιλήσει» σχετικώς στους πολίτες και να ζητήσει συγγνώμη για το ατόπημα της. Αυτό επιβάλει η χρήστη διοίκηση.

 

 

 

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα