Αγροτικά

Προς δημοπράτηση το έργο αναβάθμισης του αρδευτικού δικτύου του Σ.Σ. Μουριών

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 13.7.23, στο γραφείο του αντιπεριφερειάρχη Κιλκίς Ανδρέα Βεργίδη, στο διοικητήριο, σύσκεψη με την συμμετοχή του β΄αντιπροέδρου της Βουλής και βουλευτή Κιλκίς Γιώργου Γεωργαντά, του αναπληρωτή προϊσταμένου της υποδιεύθυνσης τεχνικών έργων της περιφερειακής ενότητας Κιλκίς Νίκου Γρηγοριάδη, του προέδρου της κοινότητας Σ.Σ. Μουριών Δήμου Σεμερτζόγλου και του προέδρου ΤΟΕΒ Σ.Σ. Μουριών Γιώργου Κούπενου σχετικώς με την πορεία υλοποίησης του αρδευτικού έργου Σ.Σ. Μουριών.

Η υποδιεύθυνση τεχνικών έργων της ΠΕ Κιλκίς ενημέρωσε ότι απέστειλε ήδη από τις 5.7.23 το αίτημα για την έγκριση του τρόπου δημοπράτησης του έργου στην επιτροπή ποιότητας ζωής του περιφερειακού συμβουλίου της περιφέρειας Κ. Μακεδονίας. Το επόμενο διάστημα αναμένεται η δημοπράτηση του έργου και με την ολοκλήρωση της σχετικής διαδικασίας, θα προχωρήσει και η συμβασιοποίηση και η εκτέλεση του έργου.

Η υλοποίηση των έργων που σχεδιάστηκαν, μελετήθηκαν και εντάχθηκαν την προηγούμενη περίοδο προχωρούν πλέον προκειμένου να αναβαθμιστούν οι υποδομές του νομού.

Περισσότερα

Στο Κιλκίς ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Αθανάσιος Καββαδάς – Το αναπτυξιακό αποτύπωμα του ΥΠΑΑΤ στην περιοχή

Από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων εκδόθηκε το ακόλουθο ενημερωτικό δελτίο: «Το Κιλκίς επισκέφθηκε ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και […]

Δείτε ακόμα

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]