Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Εμείς και αυτοί

Εμείς, προκειμένου να μην «χαρακτηρισθούμε» (από ποιούς, άραγε;) ως «υπερβολικοί» αφαιρούμε το εθνόσημο από τα διακριτικά των στολών των Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας!

Αντιθέτως, οι ανατολικοί γείτονές μας, επειδή δεν έχουν …«καμμία σχέση» με την υπερβολή και δεν διακατέχονται από «εθνικιστικές εμμονές» (;) βάζουν σε όλες τις τηλεοπτικες σειρές τους, κοινώς σήριαλ, ολοένα και περισσότερα «πλάνα» στα οποία η κάμερα είτε ακινητοποιείται γιά κάποιο διάστημα είτε εστιάζει στα …δικά τους εθνικά σύμβολα (ημισέληνος, ενθόσημα, φωτογραφίες Κεμάλ κλπ), χωρίς να ακούγεται εδώ κανένα «κιχ»!

(Εκεί που οι αυτόχθονες …«εκ συστήματος» ή «εξ επαγγέλματος» «προοδευτικοί» και «κουλτουριάρηδες» …«χαλούν τον κόσμο» στο άκουσμα μιας μη αρεστής σ’ αυτούς λέξης ή φράσης εθνικού περιεχομένου ή στην θέα έστω και στιγμιαίας εικόνας, που παραπέμπει σε ο,τιδήποτε σχετίζεται με τις εθνικές παραδόσεις μας!).

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα