Κοινωνία

Εθελοντική αιμοδοσία εργαζομένων ΟΤΑ

Την ετήσια εθελοντική αιμοδοσία των μελών του διοργανώνει ο σύλλογος εργαζομένων στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) Κιλκίς και Παιονίας.
Η αιμοδοσία θα διενεργηθεί την προσεχή Πέμπτη 18.12.14 στην αίθουσα συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου Κιλκίς, στο δημαρχείο από τις 10 το πρωί έως τις 12 το μεσημέρι.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]