Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Σχολείο ίσων ευκαιριών

Στο Κιλκίς λειτουργεί από το 2004 εσπερινό σχολείο, γυμνάσιο και λύκειο μαζί.

Απευθύνεται σε όλους όσους δεν έχουν τελειώσει το γυμνάσιο και το λύκειο, αφορά σε όλες τις ηλικίες και είναι σχολείο ίσων ευκαιριών.

Πολλοί μαθητές του, που έδωσαν πανελλαδικές εξετάσεις, πέρασαν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Συμμετέχει σε διάφορες εκδηλώσεις και σε όλες τις παρελάσεις.

Οι μαθητές του γίνονται μία παρέα όλοι και είναι φίλοι.

Χαρακτηριστική η δήλωση αποφοίτου του εν λόγω σχολείου:

«Έχω πολύ καλές μνήμες τόσο από τους καθηγητές που με «αγκάλιασαν» όσο και από τους υπόλοιπους μαθητές.

Το προτείνω ως σχολείο, διότι όποιος φοιτήσει σ’ αυτό, θα αποκομίσει τις καλύτερες εμπειρίες και θα έχει πολύτιμα «εφόδια» για την συνέχεια της ζωής του».

Περισσότερα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Δείτε ακόμα