Γενικά

Εργαζόμενοι και συνταξιούχοι ΟΤΕ συμμετέχουν στον εορτασμό της διεθνούς Ημέρας Περιβάλλοντος

Με αφορμή τον εορτασμό της παγκόσμιας Ημέρας του Περιβάλλοντος, στις 5.6.15, ο πολιτιστικός σύλλογος εργαζομένων και συνταξιούχων ΟΤΕ νομού Κιλκίς, σε συνεργασία με τον περιβαλλοντικό σύλλογο περιπατητών Κιλκίς, τον γεωπόνο Βασίλη Ιωαννίδη και υπό την αιγίδα του δήμου Κιλκίς για τα «Ελευθέρια 2015», διοργανώνει για τρίτη χρονιά εκδήλωση με θέμα τα αρωματικά φυτά και τα φυτά της περιοχής. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο στις 6.6.15 στην πλατεία Ειρήνης, με ώρα έναρξης 10 το πρωί.
Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης θα μοιραστούν δενδρύλλια αρωματικών φυτών.
Παράλληλα στο χώρο της πλατείας θα εκτίθενται φωτογραφίες από φυτά που ευδοκιμούν στην περιοχή μας.
Στην εκδήλωση θα υπάρχει και χώρος όπου θα απασχοληθούν δημιουργικά τα παιδιά.

Περισσότερα

Στα «γρανάζια» της Κτηματολογικής γραφειοκρατίας μπλοκαρισμένοι δεκάδες ιδιοκτήτες ακινήτων στην περιοχή του Σκρά

Λόγω εκκρεμούς εν αναμονή απόφασης του Κτηματολογίου ότι δεν τα διεκδικεί το Ελληνικό Δημόσιο Στα γρανάζια της γραφειοκρατίας εκκρεμεί το […]

Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]