Αθλητισμός

Επιτυχίες αντισφαιριστών Μ.Τσελεκίδη και Α.Νεοφυτίδη του ομίλου Κιλκίς

Αξιοσημείωτη υπήρξε η παρουσία των αθλητών του ομίλου αντισφαίρισης Κιλκίς (ΟΑΚ), που έλαβαν μέρος στην περιφερειακή διοργάνωση παίδων, οι αγώνες της οποίας διεξήχθησαν το Σάββατο 10-3-18 στον Λαγκαδά.

Και οι οκτώ «μικροί» αθλητές του συλλόγου του Κιλκίς πραγματοποίησαν ελπιδοφόρες εμφανίσεις, ενώ δύο από αυτούς έφτασαν και στην επιτυχία, κατακτώντας το ασημένιο μετάλλιο της κατηγορίας.

Πρόκειται για τον Μαργαρίτη Τσελεκίδη, δεύτερο στην κατηγορία των «Πρασίνων», και Αβραάμ Νεοφυτίδη, δεύτερο στην κατηγορία των «Πορτοκαλί».

Περισσότερα

Ο Δημήτρης Παυλίδης νικητής στη δισκοβολία στο μίτινγκ της Ιερουσαλήμ με βολή στα 63,14 μέτρα

Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε o κορυφαίος Έλληνας δισκοβόλος Δημήτρης Παυλίδης στο διεθνές μίτινγκ «Grand Slam Jerusalem 2026» κατηγορίας Β, στην Ιερουσαλήμ, κατακτώντας […]

Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]