Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Επίτελους και πράξη

Επίτελους ο δήμος Παιονίας έπραξε αυτά που έπρεπε να έχει πράξει εδώ και καιρό γιά το θέμα των αποζημιώσεων πληγέντων παραγωγών σε περιοχές όπου υπήρχαν μεγάλες συγκεντρώσεις μεταναστών και προσφύγων, όπως στην περιοχή της Ειδομένης και πλέον η λίστα με τις εκτιμήσεις των ζημιών, όπως είχε πράξει ο δήμος της Λέσβου γιά την περιοχή της Μόριας και είχε επισημανθεί και η μείζονα μειοψηφία σε παλαιότερη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, είναι στα χέρια των αρμοδίων.

Είχαμε επισημάνε και στο παρελθόν, ότι καλές οι επιστολές και κουβέντες, όμως, γιά να επιτύχεις το ζητούμενο χρειάζεται πρώτα να έχει εκτελέσει και εσύ το καθήκον στου.

Οχι τίποτε άλλο, αλλά αν και τώρα δεν αποζημιωθούν, να έχουν νόημα και οι όποιες ανακοινώσεις σε περίπτωση που, ο μη γένοιτο, αργήσει να συμβεί και τώρα η καταβολή των.

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα