Πολιτική

Το Σάββατο επίσκεψη του υπουργού οικονομίας και ανάπτυξης Δ.Παπαδημητρίου

Ο υπουργός οικονομίας και ανάπτυξης Δημήτρης Παπαδημητρίου θα επισκεφθεί το Σάββατο 7.10.17 τον νομό Κιλκίς, όπου θα έχει σειρά συναντήσεων με τοπικούς φορείς.

Συγκεκριμένα το πρωί θα έχει κοινή συνάντηση με τον δήμαρχο Δημήτρη Σισμανίδη και τον αντιπεριφερειάρχη Ανδρέα Βεργίδη και στην συνέχεια με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Παύλο Τονικίδη.

Αργότερα το μεσημέρι θα μεταβεί στο Πολύκαστρο όπου θα συναντηθεί με τον Δήμαρχο Παιονίας Χρήστο Γκουντενούδη.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]