Κοινωνία

Η επέτειος του ΟΧΙ γιορτάσθηκε στις α’ εργατικές κατοικίες

«Η συμβολή του κλήρου στο έπος του ΄40» ήταν το θέμα περιεκτικής εκδήλωσης, που διοργάνωσε η ενορία Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού α’ συγκροτήματος εργατικών κατοικιών Κιλκίς σε συνεργασία με τον πολιτιστικό σύλλογο «Φίλιππο» του εν λόγω συγκροτήματος.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε ανήμερα της επετείου, την Κυριακή 28.10.18 στο εντευκτήριο του συλλόγου με κεντρικό ομιλητή τον πανοσιολογιώτατο αρχιμανδρίτη π. Επιφάνιο Θεοδωρίδη.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]