Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Ένα γραφείο γιά… τρεις

Συγχαρητήρια και ευχές στην δημοσιογράφο Πάολα Χαραλαμπίδου γιά τον διορισμό της στο γραφείο Τύπου του δήμου Κιλκίς, πλάι στους καλούς συναδέλφους Χρήστο Καναρόπουλο και Μαίρη Τσοτσάκη.

Εύσημα αξίζουν και στην διοίκηση του δήμου Κιλκίς του μεσαίου πενταψηφίου αριθμού δημοτών και κατοίκων, που μπορεί και στελεχώνει ένα γραφείο Τύπου με τρεις δημοσιογράφους, εκεί που άλλοι δήμοι μεγάλου πενταψηφίου ή ακόμη και ικανού εξαψηφίου αριθμού δημοτών και κατοίκων «το σκέπτονται» ακόμη και… γιά ένα δημοσιογράφο στα γραφεία Τύπου!

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα