Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Εξαιρετική με… «υπογραφή» Γ. Μπαλάσκα!

Το ενημερωτικό δελτίο του δήμου Κιλκίς παρουσίασε ως πολύ καλή την συνολική «εικόνα» της φετινής εμποροπανήγυρης της πόλης του Κιλκίς.

Δεν ήταν πολύ καλή.

Ήταν … εξαιρετική από πάσης πλευράς (ποιότητα περιπτέρων, λειτουργικότητα χώρων, μέτρα υγιεινής, ασφάλειας και καθαριότητας, διοργάνωση εκδηλώσεων, μεγάλη προσέλευση, σημαντικά οφέλη γιά την τοπική «μικρή» οικονομία κ. ά.)

Και αυτή η επιτυχία φέρει μιάν υπογραφή: Γιώργος Μπαλάσκας!

Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος δηλαδή.

Που υπενθυμίζεται, ότι είναι … και εκ νέου υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος, με τον συνδυασμό «Κιλκίς Μπροστά» του νυν και εκ νέου δημάρχου Δημήτρη Κυριακίδη!

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Δείτε ακόμα