Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Εξαιρετική με… «υπογραφή» Γ. Μπαλάσκα!

Το ενημερωτικό δελτίο του δήμου Κιλκίς παρουσίασε ως πολύ καλή την συνολική «εικόνα» της φετινής εμποροπανήγυρης της πόλης του Κιλκίς.

Δεν ήταν πολύ καλή.

Ήταν … εξαιρετική από πάσης πλευράς (ποιότητα περιπτέρων, λειτουργικότητα χώρων, μέτρα υγιεινής, ασφάλειας και καθαριότητας, διοργάνωση εκδηλώσεων, μεγάλη προσέλευση, σημαντικά οφέλη γιά την τοπική «μικρή» οικονομία κ. ά.)

Και αυτή η επιτυχία φέρει μιάν υπογραφή: Γιώργος Μπαλάσκας!

Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος δηλαδή.

Που υπενθυμίζεται, ότι είναι … και εκ νέου υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος, με τον συνδυασμό «Κιλκίς Μπροστά» του νυν και εκ νέου δημάρχου Δημήτρη Κυριακίδη!

Περισσότερα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Δείτε ακόμα