Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Έμμεσο …«άδεισμα»

Φιλοξένησαν δήλωση του γενικού διευθυντού της δημοτικής επιχείρησης ύδρευσης και αποχέτευσης Κιλκίς (ΔΕΥΑΚ) περί αρμονικής συνεργασίας με την σημερινή δημοτική αρχή Κιλκίς.

Οι ίδιοι που είτε αναφέρονταν ευθέως είτε «σιγοντάριζαν» ισχυρισμούς άλλων περί διαστάσεως μεταξύ των δύο αυτών πλευρών!

Οπότε, εύλογο το έμμεσο …«άδεισμά» τους από τον δήμαρχο Δημήτρη Κυριακίδη, που παρέπεμψε ακριβώς στο συγκεκριμένο δημοσίευμα της συγκεκριμένης εφημερίδας με την θετική γιά την διοίκηση του δήμου δήλωση του γενικού διευθυντή της ΔΕΥΑΚ, προκειμένου να αντικρούσει αιτιάσεις της μειοψηφίας.

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα