Κοινωνία

Eξήλθε από το νοσοκομείο “Παπαγεωργίου” ο μητροπολίτης Κιλκίς Εμμανουήλ

Eξήλθε από το νοσοκομείο “Παπαγεωργίου” ο σεβασμιώτατος μητροπολίτης Πολυανής και Κιλκισίου κκ. Εμμανουήλ μετά από πολυήμερη νοσηλεία του, αντιμετωπίζοντας χρόνια προβλήματα της υγείας του.

Η κατάσταση της υγείας του είναι βελτιούμενη και όλα δείχνουν πως τα δύσκολα πέρασαν για τον ιεράρχη του ακριτικού Κιλκίς.

Ο σεβασμιώτατος έλαβε εξιτήριο την Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2021, και εισήχθη σε κέντρο αποκατάστασης της Θεσσαλονίκης προκειμένου να ολοκληρωσει τις θεραπείες ώστε να επιστρέψει στα καθήκοντα του.

Πηγή: Romfea.gr

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]