Πολιτική

Εξελέγησαν σε δύο επιτροπές της περιφέρειας

Διενεργήθηκε κατά την διάρκεια της συνεδρίασης του περοφερειακού συμβουλίου Κ. Μακεδονίας της Παρασκευής 6.2.15 η εκλογή των μελών των περιφερειακών επιτροπών ανάπτυξης, καινοτομίας και αγροτικής οικονομίας και ποιότητας ζωής. Όσον αφορά στους περιφερειακούς συμβούλους Κιλκίς, ο Ανδρέας Βεργίδης εξελέγη τακτικό μέλος της πρώτης και αναπληρωματικό της δεύτερης, ενώ ο Παύλος Θωμαίδης αναπληρωματικό της πρώτης και τακτικό της δεύτερης.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]