Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Ας την αφήσει εκεί όπου είναι

Αν δεν την απομακρύνουν οι αρμόδιες τεχνικές υπηρεσίες γιά έργα συντήρησης της προκυμαίας, ποιός ο λόγος να μετακινηθεί η εξέδρα τέλεσης του Αγιασμού των υδάτων στηνλίμνη Δοϊράνη;

Ούτως ή άλλως, σε επτά μήνες θα ξανατελεσθεί εκεί ο Αγιασμός, γιατί ο δήμος Κιλκις να μπεί στην “λογική” του “βγάλε -βάλε”;

Ας μην μπει σε άσκοπο κόπο και ας την αφήσει εκεί “στην ησυχία” της.

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Δείτε ακόμα