Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Εξαφανίζονται»!

Καθίσματα της αίθουσας συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου Κιλκίς …«εξαφανίζονται ως διά μαγείας» και εμφανίζονται …σε άλλα γραφεία του δημαρχείου!

Και αν η δημοτική αρχή και η κάθε δημοτική αρχή «τραβήξει κανένα αυτί» ….κινδυνεύει να της «κολλήσουν οι ρετσινιές» περί «αυταρχισμού», «καταχρήσεως εξουσίας», «επιδείξεως πυγμής» και …«δεν συμμαζεύεται».

Οπότε …αφήστε ήσυχη την ασυδοσία και την ατιμωρησία!

Περισσότερα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Δείτε ακόμα