Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Εξαφανίζονται»!

Καθίσματα της αίθουσας συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου Κιλκίς …«εξαφανίζονται ως διά μαγείας» και εμφανίζονται …σε άλλα γραφεία του δημαρχείου!

Και αν η δημοτική αρχή και η κάθε δημοτική αρχή «τραβήξει κανένα αυτί» ….κινδυνεύει να της «κολλήσουν οι ρετσινιές» περί «αυταρχισμού», «καταχρήσεως εξουσίας», «επιδείξεως πυγμής» και …«δεν συμμαζεύεται».

Οπότε …αφήστε ήσυχη την ασυδοσία και την ατιμωρησία!

Περισσότερα

Νέοι και… ωραίοι

Ορισμένα αγροτικά θέματα και τα νερά του Αξιού που συνδέονται άμεσα βεβαίως και με τις αγροτικές καλλιέργειες συζητήθηκαν στην πρόσφατη […]

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Δείτε ακόμα