Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Πήραν φωτιά»

Την Πέμπτη θα πραγματοποιηθεί, ως γνωστόν, η εκλογή του νέου αντιπεριφερειάρχη Κιλκίς σε αναπλήρωση του εκλιπόντος Περικλή Κολότσιου, και τα τηλέφωνα των δύο υποψηφίων της περιφερειακής ενότητάς μας, Ανδρέα Βεργίδη και Παύλου Θωμαϊδη έχουν πάρει κυριολεκτικώς «φωτιά».

Ασε που λόγω των υψηλών θερμοκρασιών, που επικρατούν, είναι υποχρεωμένοι, όταν κινούνται στην πιάτσα να ψάχνουν και γιά καμμία απόμακρη σκιά, ώστε να πραγματοποιήσουν τις επαφές τους μακριά από αδιάκριτα αυτιά!

Περισσότερα

«Οι κάλπες θα το πούν»

Παραιτήθηκε από το κόμμα της «Νέας Αριστεράς» η μέχρι πρότεινος βουλευτής του Έφη Αχτσιόγλου και όπως όλα δείχνουν οδεύει κατά […]

«Έγχρωμη» υποστήριξη

Μετά τους Βιετναμέζους εργαζόμενους σε επιχείρηση του νομού μας μαθαίνουμε ότι έχουν έλθει για λογαριασμό μεγάλης εταιρίας της ΔΙΒΙΠΕΚ Σταυροχωρίου […]

Δείτε ακόμα