Γενικά

Εκδρομή του συλλόγου περιπατητών Κιλκίς σε Παρανέστι-Καβάλα

Ημερήσια εκδρομή συμμετοχής στις εκδηλώσεις «Πελίτι» του Μεσοχωρίου Παρανεστίου διοργανώνει ο περιβαλλοντικός σύλλογος περιπατητών Κιλκίς. Η εκδρομή θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 18.4.15. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει , επίσης προμήθεια παραδοσιακών σπόρων συμμετοχή σε παράλληλες εκδηλώσεις περίπατο στις όχθες του Νέστου μετά το το γεύμα αγάπης «Πελίτι» και τέλος στην Καβάλα για καφέ. Η ώρα αναχώρησης είναι 7.30 το πρωί μπροστά απο την πλατεία Ειρήνης. «Για τα έξοδα της μετακίνησης καταβάλλονται 10 ευρώ με την δήλωση συμμετοχής στον Χρήστο Ανδρεανίδη τηλ. 6978745865 και όλα τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, αναφέρεταις την σχετική ανακοίνωση.

Περισσότερα

Ανοιχτή επιστολή Επιμορφωτικής για το “ατυχές συμβάν” της αποχώρησης των Γεωργαντά-Κυριακίδη από την εκδήλωση της Θρακικής Εστίας

Ένα «ατυχές συμβάν», έλαβε χώρα κατά την εκδήλωση «Μάθε Τέχνη κι άστηνε» της Θρακικής Εστίας την περασμένη Κυριακή στο Συνεδριακό […]

Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]