Γενικά

Τριήμερη εκδρομή στο Ναύπλιο από τον σύλλογο καρκινοπαθών Κιλκίς και Παιονίας

Ο σύλλογος καρκινοπαθών Κιλκίς και Παιονίας «Άγιος Ευγένιος ο Τραπεζούντιος» συμμετέχοντας στο 9ο αντάμωμα συλλόγων καρκινοπαθών Ελλάδος διοργανώνει τριήμερη εκδρομή στο Ναύπλιο από 29 Σεπτεμβρίου έως 1 Οκτωβρίου 2017.

Προσκύνημα στην ιερά μονή οσίου Παταπίου και στην εικόνα της Παναγίας της Γιάτρισσας το Λουτράκι.

Θα υπάρχει και προαιρετική κρουαζιέρα σε Ύδρα και Σπέτσες.

Πληροφορίες για το πλήρες πρόγραμμα στα τηλέφωνα 6972021630 & 6973002425

Περισσότερα

Τα τείχη της μικροψυχίας όσο και να υψωθούν δεν κρύβουν την αλήθεια – Απάντηση του δημάρχου Κιλκίς σε ανυπόστατες και κακόβουλες αιτιάσεις

Η στρεβλή και παραποιημένη εικόνα που αποπειρώνται να επιβάλλουν οι θιασώτες του χάους ώστε να δημιουργήσουν συσκότιση, να καταλύσουν τους […]

Δείτε ακόμα