Γενικά

Εκδήλωση μνήμης στην Κ.Ποταμιά γιά την Γενοκτονία

Εκδήλωση μνήμης της γενοκτονίας εις βάρος του Ελληνισμού του Πόντου διοργανώνει ο πολιτιστικός σύλλογος Κάτω Ποταμιάς.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Κυριακή 24.5.15, στον χώρο του Ηρώου του χωριού, στην κεντρική πλατεία με ώρα έναρξης 11 το πρωί.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επιμνημόσυνη δέηση, κατάθεση στεφάνου, καλλιτεχνικό δρώμενο επικαίρου περιεχομένου, τήρηση σιγής ενός λεπτού και απόδοση του εθνικού ύμνου.
Εξ άλλου ο σύλλογος θα αντιπροσωπευθεί και θα δώσει το «παρών» στις επίσημες εκδηλώσεις μνήμης της Γενοκτονίας, που θα πραγματοποιηθούν την ίδια ημέρα, στην πλατεία Ειρήνης του Κιλκίς, με ώρα έναρξης 7.30 το βράδυ.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]