Κοινωνία

Εκδηλώσεις μνήμης σε Ξηρόβρυση-Κοκκινιά

Εκδηλώσεις μνήμης των θυμάτων του εμφύλιου σπαραγμού σε Κοκκινιά (18 Νοεμβρίου 1946) και Ξυρόβρυση (20 Νοεμβρίου 1946), διοργανώνει το παράρτημα Κιλκίς της ΠΕΑΕΑ-ΔΣΕ.

Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 18.11.18, στην Ξυρόβρυση στον χώρο του μνημείου Εθνικής Αντίστασης του χωριού, στις 10.30 το πρωί, στην δε Κοκκινιά στο κοιμητήριο του χωριού και εν συνεχεία στον χώρο της προτομής του αγροτιστή πολιτικού και πρώτου δημάρχου Κιλκίς Κώστα Γαβριηλίδη, στις 12 το μεσημέρι.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]