Αθλητισμός

Δύο χάλκινα μετάλλια γιά τον Αίαντα Κιλκίς στο διασυλλογικό ανδρών

Δύο συμμετοχές, ισάριθμα χάλκινα μετάλλια.

Αυτός ήταν ο απολογισμός του Αίαντος Κιλκίς στο διασυλλογικό πρωτάθλημα κλασικού αθλητισμού Κ.Μακεδονίας ανδρών, οι αγώνες του οποίου διεξήχησαν την Παρασκευή 17 και το Σάββατο 18-7-20, τόσο στο δημοτικό στάδιο Κατερίνης (Πέλλα-Κιλκίς συν Πιερία-Ημαθία) όσο και στο Καυτανζόγλειο στάδιο της Θεσσαλονίκης.

Στο δεύτερο αγωνίσθηκε ο Ανέστης Νάνος, που με επίδοση 11.24΄ κατετάγη τρίτος στον δρόμο 100μ.

Την ίδια θέση κατάταξης κατέλαβε στον ακοντισμό, με 53,86μ. ο Σωτήρης Τσιώτρας, που αγωνίσθηκε στην Κατερίνη.

Περισσότερα

Το κλειστό δημοτικό κολυμβητήριο στο Κιλκίς ανακοίνωσε ο υπουργός Αθλητισμού Γ.Βρούτσης ενώ ακολουθεί το προπονητήριο

Από τον δήμο Κιλκίς εκδόθηκε το ακόλουθο ενημερωτικό δελτίο: «Κλειστό δημοτικό κολυμβητήριο και προπονητήριο στον χώρο κάτω από τις κερκίδες […]

Δείτε ακόμα