Γενικά

Δόθηκε σε λειτουργία το αρδευτικό δίκτυο Κάρπης–Γοργόπης

Την ολοκλήρωση της επέκτασης του αρδευτικού δικτύου Κάρπης και την πλήρη πλέον λειτουργία του γνωστοποίησε ο δήμος Παιονίας με την ακόλουθη ανακοίνωση:

«Στο πλαίσιο των δεσμεύσεων, που έχουν αναλάβει οι διοικήσεις του δήμου Παιονίας και της ΔΕΥΑΠ απέναντι στους κατοίκους της Κάρπης, ολοκληρώθηκε και δόθηκε σε λειτουργία το αρδευτικό δίκτυο, που θα εξυπηρετεί χίλια και πλέον στρέμματα μεταξύ των χωριών Κάρπης και Γοργόπης.

Το έργο εκτελέστηκε με την συνεργασία της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου και της ΔΕΥΑΠ, και δίνει λύση στις αυξημένες απαιτήσεις γιά άρδευση, που δημιουργούνται στην εν λόγω περιοχή από την ανάπτυξη νέων δυναμικών καλλιεργειών».

Περισσότερα

Στα «γρανάζια» της Κτηματολογικής γραφειοκρατίας μπλοκαρισμένοι δεκάδες ιδιοκτήτες ακινήτων στην περιοχή του Σκρά

Λόγω εκκρεμούς εν αναμονή απόφασης του Κτηματολογίου ότι δεν τα διεκδικεί το Ελληνικό Δημόσιο Στα γρανάζια της γραφειοκρατίας εκκρεμεί το […]

Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]