Γενικά

Δόθηκε σε λειτουργία το αρδευτικό δίκτυο Κάρπης–Γοργόπης

Την ολοκλήρωση της επέκτασης του αρδευτικού δικτύου Κάρπης και την πλήρη πλέον λειτουργία του γνωστοποίησε ο δήμος Παιονίας με την ακόλουθη ανακοίνωση:

«Στο πλαίσιο των δεσμεύσεων, που έχουν αναλάβει οι διοικήσεις του δήμου Παιονίας και της ΔΕΥΑΠ απέναντι στους κατοίκους της Κάρπης, ολοκληρώθηκε και δόθηκε σε λειτουργία το αρδευτικό δίκτυο, που θα εξυπηρετεί χίλια και πλέον στρέμματα μεταξύ των χωριών Κάρπης και Γοργόπης.

Το έργο εκτελέστηκε με την συνεργασία της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου και της ΔΕΥΑΠ, και δίνει λύση στις αυξημένες απαιτήσεις γιά άρδευση, που δημιουργούνται στην εν λόγω περιοχή από την ανάπτυξη νέων δυναμικών καλλιεργειών».

Περισσότερα

Ανοιχτή επιστολή Επιμορφωτικής για το “ατυχές συμβάν” της αποχώρησης των Γεωργαντά-Κυριακίδη από την εκδήλωση της Θρακικής Εστίας

Ένα «ατυχές συμβάν», έλαβε χώρα κατά την εκδήλωση «Μάθε Τέχνη κι άστηνε» της Θρακικής Εστίας την περασμένη Κυριακή στο Συνεδριακό […]

Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]