Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Να δοθεί λύση στην είσοδο του Κιλκίς

Στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Κιλκίς ο αντιπρόεδρός του Λάζαρος Παζαρτζικλής επισήμανε την εμπλοκή που παρουσιάστηκε και στα έργα τα οποία εκτελούνται στην είσοδο της πόλης για το δρόμο Κιλκίς-κόμβος Μαυρονερίου, όπου η ανάδοχος εταιρεία ουσιαστικά παραιτήθηκε του έργου, αφού επί μήνες δεν παρατηρείται καμμιά εργασία και μάλιστα χωρίς στην ουσία να υπάρχει κανένα πρόβλημα όπως τόνισε ο κ. Παζαρτζικλής.

Μπορεί τα έργα , όπως χαρακτηριστικά είπε, να μην ανήκουν στην αρμοδιότητα του δήμου Κιλκίς «αλλά ο δήμος με το πολιτικό βάρος που έχει μπορει να παίξει καθοριστικό ρόλο ώστε να ξεπεραστούν τα όποια προβλήματα και επιτέλους να μπορέσουν να ολοκληρωθούν τα συγκεκριμένα έργα που ειναι ζωτικής σημασίας για την πόλη του Κιλκις». Ουδείς είχε να αντιλέξει ή να απαντήσει επ’ αυτών.

Περισσότερα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Δείτε ακόμα