Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Πυξίδα» το Κιλκίς

Συμβολική αξία είχε το δώρο που έκανε στον Τάκη Θεοδωρικάκο ο δήμαρχος Κιλκίς κατά την επίσκεψή του στο υπουργείο εσωτερικών.

Αφού «τίναξε την μπάνκα» του «Αντώνης Τρίτσης» «στον αέρα» με τα 25 εκατομμύρια ευρώ γιά τα εμβληματικά έργα της ΔΕΥΑΚ, του δώρισε μία πυξίδα, που, ως γνωστόν, η βελόνα της έχει κατεύθυνση προς τον Βορρά, γιά να έχει πάντα στην σκέψη του το Κιλκίς.

Βεβαίως, ο υπουργός έχει στενούς δεσμούς με το Κιλκίς, αφού η σύζυγός του κατάγεται από εδώ, αλλά μία πιό ευγενική υπενθύμιση δεν βλάπτει.

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα