Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Δώστε της φως και «χρώμα»

«Είναι ντροπή τέτοιες ημέρες να είναι «βυθισμένη» στο σκοτάδι η περιοχή της Δοϊράνης, πύλη εισόδου – εξόδου προς και από την Ελλάδα.

Είναι ντροπή τέτοιες ημέρες να είναι «θεοσκότεινη», «μουντή» και παντελώς αστόλιστη αυτή η «βιτρίνα» της χώρας μας».

Κάντε κάτι και δώστε της φως και «χρώμα»». Καθ’ όλα εύλογη όσο και σωστή η προτροπή αυτή του δημοτικού συμβούλου Χριστόφορου (Άκη) Πιπερίδη της «Ενωτικής Δύναμης Κιλκίς», κατά την συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Κιλκίς της Δευτέρας 16.12.19. Ήδη έχει σημειωθεί σοβαρή καθυστέρηση σ’ αυτήν την περίπτωση.

Και έστω και τώρα ας γίνει κάτι, ώστε η περιοχή της Δοϊράνης να αποκτήσει τούτες τις ημέρες… πραγματικά ελκυστική «εικόνα».

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Δείτε ακόμα