Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Ικανοποιεί»

Ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Παιονίας Γιάννης Παπαδόπουλος απέστειλε το ακόλουθο έγγραφο προς τους προέδρους του ολλανδικού Κοινοβουλίου και της αρμενικής Εθνοσυνέλευσης το ακόλουθο έγγραφο:

«Αξιότιμη κύριοι
Με ιδιαίτερη ικανοποίηση πληροφορηθήκαμε, ότι προβήκατε με απόφαση του Κοινοβουλίου σας, στην αναγνώριση της γενοκτονίας εις βάρος του ποντιακού Ελληνισμού.

Η κίνησή σας αυτή ικανοποιεί τις πολύχρονες προσπάθειες που καταβάλλονται από τους Ποντίους ανά την υφήλιο.

Το δημοτικό συμβούλιο Παιονίας με ομόφωνη απόφασή του από τις 28/04/15 ευχαριστεί το ολλανδικό Κοινοβούλιο και την εθνοσυνέλευση της Αρμενίας και εκφράζει την προσδοκία, ότι και άλλες χώρες θα κινηθούν προς την κατεύθυνση της αναγνώρισης της γενοκτονίας του ελληνικού πληθυσμού της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας».

Περισσότερα

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]

Εύλογο ερώτημα

Τα της στατικής ανεπάρκειας του κτιρίου όπου στεγάζονταν μέχρι πρόσφατα το ΚΑΠΗ Γουμένισσας ήταν γνωστά στον δήμο Παιονίας από την […]

Δείτε ακόμα