Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Στο τέλος όλα ….«μέλι-γάλα»

Αντεγκλήσεις για διάφορα θέματα σημειώθηκαν στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Κιλκίς της Δευτέρας 31.8.15. Στο τέλος, όμως, όλα …”μέλι-γάλα”.

Πρώτος ο Βασίλης Καραμπίδης απο την μειοψηφία:
«Δήμαρχε σου βγάζω το καπέλλο για τις σκέψεις σου για το αθλητικό κέντρο» είπε απευθυνόμενος στον Δημήτρη Σισμανίδη, «προσυπογράφοντας» τα όσα αυτός ανέφερε για το παλιό κλειστό γυμναστήριο, την αποπεράτωση της κερκίδας του δημοτικού σταδίου από δημοτικά έσοδα με προοπτική την δημιουργία ενός σύγχρονου αθλητικού κέντρου.

Ακολούθησαν τα εύσημα του Παύλου Τονικίδη και του Κώστα Ζώτου αυτήν την φορά στον αντιδήμαρχο Μάκη Πεντζερετζή για την διοργάνωση και τις πολύ καλές εισπράξεις της εμποροπανηγύρεως.

Ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας σημείωσε ότι έχει γίνει πολύ καλή δουλειά στον τομέα της εμποροπανηγύρεως ενώ ο Ζώτος έδωσε συγχαρητήρια στον Πεντζερετζή, ενώ παρατήρησε δε ότι τα έσοδα, ύψους 77.000ευρώ, αποτελούν ένα επίδοση στα έξι χρόνια που είναι δημοτικός σύμβουλος.

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα