Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Δημοτική υπηρεσία»;

Δεν είπαμε, κύριε δήμαρχε Παιονίας καλόν είναι οι δήμοι να δέχονται κάποιες δωρεές, όπως αυτή γνωστής ΜΚΟ στην περιοχή και μιάς άλλης αγνώστου σε εμάς οργανώσεως, που αφορά σε χώρο στάθμευσης ποδηλάτων.

Όμως, στην προκειμένη περίπτωση πιστεύουμε, ότι τα κίνητρά των δεν είναι και τόσο «αθώα», γιά να τα «προσπερνάμε» έτσι απλά, κρίνοντας και από την παρακείμενη πινακίδα.

Εκτός εάν η εν λόγω κατασκευή συνιστά «δημοτική υπηρεσία», όπως μεταξύ άλλων αναφέρει και η επίμαχη πινακίδα!

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Δείτε ακόμα